شهدا از مؤلفه‌های اصلی قدرت نرم نظام هستند
کد خبر: 3682984
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

شهدا از مؤلفه‌های اصلی قدرت نرم نظام هستند

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا از مؤلفه‌های اصلی قدرت نرم نظام اسلامی هستند که در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران بوده و خون آنان در رگ‌های این ملت و نظام و انقلاب جاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان استان امروز، 27 دی‌ماه در اجلاسیه شهدای روحانی که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا باید حفظ و بقای انقلابی باشد که شهدا همه هستی خودشان را تقدیم آن کرده‌اند.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: شهدا از مؤلفه‌های اصلی قدرت نرم نظام اسلامی هستند که در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران بوده و خون آنان در رگ‌های این ملت و نظام و انقلاب جاری است.
وی ادامه داد: اگر امروز دشمن جرأت پیدا نمی‌کند که به کشور ما چپ نگاه کند، بخاطر آن عقبه هشت ساله ما است و به همین دلیل هم امروز ارزش‌ها و روحیه آرمان‌گرایی جوانان ما را هدف قرار داده‌اند.
معروفی اظهار کرد: اجلاسیه امروز که مقدمه کنگره ملی شهدای استان است، به یاد ۳۴ شهید طلبه و روحانی برگزار شد که در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و در نبرد حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.
وی در ادامه به برپایی کنگره ملی شهدای استان در بهمن‌ماه امسال اشاره کرد و افزود: اجلاسیه‌ شهدای زن در سوم بهمن ماه، اجلاسیه نخبگان و فرهنگیان در ۱۱ بهمن ماه و اجلاسیه پیشکسوتان نیز در روز ۲۳ بهمن ماه از جمله برنامه‌هایی است که پیش از این کنگره برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: تولید فیلم شهید میرحسینی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، شب شعر و خاطره، تولید انیمیشن و همچنین سرود به زبان‌های فارسی و بلوچی، روایت‌گری در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های این کنگره است.

captcha