تقدیر از 33 اثر رسانه‌ای در جشنواره ابوذر/ ضرورت همدلی خبرنگاران در حل مشکلات اجتماعی
کد خبر: 3682987
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
بصیری عنوان کرد:

تقدیر از 33 اثر رسانه‌ای در جشنواره ابوذر/ ضرورت همدلی خبرنگاران در حل مشکلات اجتماعی

گروه جامعه: رئیس سازمان بسیج رسانه در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر از برگزیده شدن 33 اثر رسانه‌ای از سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای، ابوذر امروز 27 دی‌ماه، با حضور علیرضا زاکانی، رئیس مجمع عالی بسیج و مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
مسعود بصیری در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: این جشنواره در تلاش است که آثار خبرنگاران را به سوی موضوعات اصلی اجتماعی سوق دهد.
 
وی افزود: جشنواره ابوذر تلاش می‌کند که نگاه خبرنگاران را با صحت و دقت به موضوع اقتصاد مقاومتی، معضلات اجتماعی و معیشت مردم هدایت کرد.

رئیس بسیج رسانه با بیان اینکه ایران دارای ظرفیت‌های بزرگ اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی است، گفت: مسئولان و دولتمردان باید به سمت حل مشکلات جامعه پیش بروند، هدف اصلی این جشنواره هم همین است تا به کمک خبرنگاران مسئولان را برای حل این مشکلات یاری کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت آگاهی بخشی اصحاب رسانه ماندگار می‌شود، گفت: اگر خبرنگار خود را صاحب فکر نداند و مسائل جامعه و معضلات مردم را لمس و درک نکند، تأثیرگذاری کمتری دارد.

بصیری ساماندهی، همراهی و یکی کردن خبرنگاران را از دیگر اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر دانست و گفت: ۱۲ هزار اثر به سومین دور جشنواره رسانه‌ای ابوذر از سراسر کشور ارسال شده است که از میان این آثار ۳۳ اثر برگزیده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
captcha