مقاوم‌سازی 141مسکن روستایی مددجویان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3683003
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

مقاوم‌سازی 141مسکن روستایی مددجویان سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی: مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری 141 مسکن مددجویان روستایی با تسهیلات دو میلیارد و سه میلیون تومان بهسازی و مقاوم سازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در 9 ماهه نخست سال جاری 141 مسکن مددجویان روستایی با تسهیلات دو میلیارد و سه میلیون تومان بهسازی و مقاوم سازی شد.
مجید نجفی، مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان در این خصوص بیان کرد: طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات بانکی به منظور بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان اجرا می‌شود.
وی افزود: سال جاری مجموع اعتبارات ویژه مناطق محروم این استان یک میلیارد و 108 میلیون تومان بوده که 600 میلیون تومان آن برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویان روستایی اختصاص یافته است.
مدیرتامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان ادامه داد: سال گذشته با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران این استان مقام سازی و بهسازی یک‌هزار مسکن روستایی خانوارهای تحت حمایت برنامه ریزی شد که انشاالله مساکن با کیفیت و مقاوم و منشا خیر و برکت برای خانوارهای تحت حمایت خواهد بود.
نجفی با اشاره به اینکه پایین آوردن بخشی از هزینه های مسکن از سبد هزینه جامعه هدف رویکرد اصلی این نهاد است، یادآور شد: امسال بودجه کمیته امداد نسبت به سال قبل برای ساخت مسکن چهار برابر رشد داشته است که تلاش داریم با تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان سطح زندگی آنها را از سطحی که قرار دارند، ارتقاء دهیم.

captcha