حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع صلح و سازش/فقر محتوایی در حوزه صلح و سازش
کد خبر: 3683042
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
محبی مطرح کرد:

حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع صلح و سازش/فقر محتوایی در حوزه صلح و سازش

گروه اجتماعی: دبیر ستاد ملی صبر قوه قضاییه با بیان این‌که محصول پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در مسیر برطرف کردن نیاز مردم باشد، گفت: پایان‌نامه‌هایی که با موضوع صلح باشد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، امید محبی، دبیر ستاد ملی صبر امروز چهارشنبه، ۲۷ دی‌ماه در همایش «صبر» لرستان، که در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با بیان این‌که ستاد ملی صبر در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب هفت کمیته تخصصی فعالیت می‌کند، اظهارکرد: با توجه به ضرورت بخش فضای مجازی یکی از کمیته‌های ستاد ملی صبر با عنوان فضای مجازی فعالیت می‌کند.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه خواستار توجه ویژه رسانه‌ها به موضوع گذشت و صلح شد.
محبی با بیان این‌که رسانه‌‌هایی که در خصوص برجسته کردن موضوع صبر، بخشش و گذشت فعالیت کنند، تجلیل خواهند شد، گفت: رسانه‌های ما باید بیش از پیش به این موضوع بپردازند و به‌دنبال فرهنگ‌سازی صلح و سازش باشند.
دبیر ستاد ملی صبر عنوان کرد: ستاد ملی صبر قوه قضائیه به طور عملیاتی متعلق به همه مردم است با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی سعی در نهادینه کردن فرهنگ سازش و تحقق مقام معظم رهبری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.
وی با بیان این‌که پایان‌نامه‌هایی که با موضوع صلح و سازش باشند مورد حمایت قرار می گیرند، اضافه کرد: موضوع پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در مسیر برطرف کردن نیاز مردم باشد این در حالی است که در حوزه صلح و سازش با فقر محتوایی مواجه هستیم.
محبی با بیان این‌که برخی از المان‌های سطح شهرها باعث القای خشونت می‌شود، عنوان کرد: دشمن به‌طور شبانه‌روز بر علیه فرهنگ و هویت ما فعالیت می‌کند و ما نیز باید بر علیه آن‌ها اقداماتی طراحی کنیم.
دبیر ستاد ملی صبر قوه قضاییه نقش مهم رسانه‌ها در تبیین فرهنگ صلح و سازش اشاره و عنوان کرد: باید از ظرفیت سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه استفاده شود.

captcha