تحویل یک فروند بالگرد به دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ به زودی
کد خبر: 3683075
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

تحویل یک فروند بالگرد به دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛ به زودی

گروه اجتماعی: مشکلات و چالش‌های فوریت پزشکی استان ایلام با حضور سرپرست سازمان اورژانس کشور، سرپرست دانشگاه و رئیس فوریت‌های پزشکی استان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در این جلسه که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن تقدیر از خدمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمات‌دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی در سال‌های اخیر بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات و چالش‌های فوریت‌های پزشکی استان ایلام تاکید کرد.
دکتر کریم همتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از عنایت ویژه مجموعه وزارت بهداشت و خصوصاً سرپرست سازمان اورژانس کشور به حوزه سلامت استان ایلام در ایام تردد زائران اربعین حسینی، توجه ویژه به دانشگاه را با توجه به تردد جمعیت میلیونی زائران در اربعین حسینی خواستار شد .
همتی تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن جاده‌های مواصلاتی استان جهت اعزام بیماران و مصدومان حوادث، نیاز مبرم به بالگرد فوریت پزشکی محسوس است. در طول امسال یک فروند بالگرد اورژانس با هزینه‌ای بالغ بر 186 میلیون تومان از محل طرح تحول نظام سلامت در اختیار دانشگاه قرار داشت که خوشبختانه در ایام آتی یک فروند بالگرد اختصاصی با مالکیت دانشگاه جهت رفاه حال بیماران و مصدومان و نجات جان آنان به دانشگاه علوم پزشکی ایلام و فوریت‌های پزشکی استان تحویل داده می‌شود .
در ادامه نیز دکتر علی مرادی، رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام ضمن تقدیر از عنایت و توجه ویژه رئیس اورژانس کشور به فوریت‌های پزشکی استان ایلام به بیان گزارشی از فعالیت‌ها، خدمات، نیازها و چالش‌های حوزه کاری خود پرداخت.
captcha