تحویل 68 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام در دهه‌ی فجر
کد خبر: 3683080
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

تحویل 68 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی ایلام در دهه‌ی فجر

گروه اجتماعی: مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۸ واحد مسکونی در شهرستان‌های مختلف این استان افتتاح به مددجویان این نهاد تحویل داده خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، فرهاد قیصربیگی، مدیر کل بهزیستی ایلام اظهار کرد: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران ارائه خدمت به قشر محروم جامعه به ‌ویژه معلولان بوده است .
وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی نهادی خدمتگزار و حمایت‌کننده از اقشار محروم و معلول جامعه است، افزود: بهزیستی یکی از دستگاه‌هایی است که در امر خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان در استان نقش مؤثر و بسزایی بر عهده دارد .
مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: افتتاح کلینیک مددکاری راز در هلیلان، افتتاح کلینیک مددکاری نوید در شهرستان دهلران، افتتاح سیستم مکانیزه پرورش ماهی چرداول، افتتاح سیستم مکانیزه پرورش ماهی شهرستان دره‌شهر، افتتاح سیستم مکانیزه پرورش ماهی شهرستان ملکشاهی و افتتاح سیستم مکانیزه پرورش ماهی چوار از برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است .
قیصربیگی با بیان اینکه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پایگاه خدمات اجتماعی دره شهر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب نیز در 12 بهمن سال جاری در سطح مهدکودک‌ها به همت دفتر کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن مشترک انقلاب در سطح مهدهای کودک با مشارکت سایر نهادهای مرتبط و برنامه مهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود .
وی به دیدار کودکان با خانواده‌های شهدا و دعوت از جانبازان برای بیان خاطرات در جمع کودکان اشاره کرد و گفت: خدمات مشاوره‌ای به‌صورت رایگان در اداره بهزیستی شهرستان در ایام دهه فجر ارائه می‌شود و 68 واحد مسکونی قابل‌افتتاح در سطح شهرستان‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید .
گفتنی است، در حال حاضر ۲۵ هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.
captcha