خطوط قرمز تولید محتوای دیجیتال؛ محور شماره جدید «ایست رسانه‌ای»
کد خبر: 3683082
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

خطوط قرمز تولید محتوای دیجیتال؛ محور شماره جدید «ایست رسانه‌ای»

گروه شبکه اجتماعی: بیست و هشتمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشریه «ایست رسانه‌ای» با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده‌ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی، تدوین و تولید شده است.

این نشریه به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا، نشریه «ایست رسانه‌ای» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز منتشر می‌شود. ‌در شماره جدید ایست رسانه‌ای به موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال پرداخته شده است؛ همچنین در این نشریه موضوعات گوناگونی پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سازمان‌ها و مراکزی که علاقه‌مند به دریافت نشریه «ایست رسانه‌ای» هستند، می‌توانند جهت هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشریه را با ذخیریه تصویر زیر و یا در کانال تلگرامی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

شماره جدید «ایست رسانه‌ای» با موضوع خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال منتشر شد

captcha