رصد آسیب‌های اجتماعی در سه شهرستان ایلام به کمک پرسشگران
کد خبر: 3683102
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
عزیزنیا خبر داد:

رصد آسیب‌های اجتماعی در سه شهرستان ایلام به کمک پرسشگران

گروه اجتماعی: معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام از اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آسیب‌های اجتماعی در سه شهرستان این استان رصد می‌شود .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، فرمان عزیزنیا، معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام اظهار کرد: این طرح با عنوان «سراج» به منظور سنجش سلامت اجتماعی در سه شهرستان ایلام، دهلران و ایوان به مدت یک ماه اجرا خواهد شد .
وی با بیان اینکه دهلران دارای کمترین و ایوان دارای بیشترین آسیب اجتماعی در استان است، افزود: در اجرای این طرح در هر شهرستان چهار پرسشگر اجرا کننده این طرح بوده و پیش‌بینی می‌شود چهار هزار و 100 نفر از شهروندان این شهرستان‌ها بصورت تصادفی زیر پوشش قرار بگیرند .
معاون امور توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی ایلام اضافه کرد: این طرح بصورت ملی و برای نخستین بار در کشور اجرا و پرسشگران با مراجعه به محلات از گروه سنی 15 تا 20 سال، 21 تا 40 سال و 41 تا 60 سال زیر پوشش قرار می‌گیرند .
عزیزنیا عنوان کرد: نتایج این طرح پس از تحلیل داده‌ها برای شناسایی انواع مختلف آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان‌ها مشخص و اعلام خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه جلسه توجیهی برای پرسشگران این طرح برگزار و اجرای آن از روز گذشته در سه شهرستان ایلام، ایوان و دهلران آغاز شده است، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر روند آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف کشور و به تبع استان ایلام روند رو به رشدی داشته است.
captcha