آخرین تمدید آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ فرصت پایانی برای جاماندگان
کد خبر: 3683126
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

آخرین تمدید آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن/ فرصت پایانی برای جاماندگان

گروه مسابقات: زمان ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا ششم بهمن‌ماه برای آخرین بار تمدید شد.

محمد امیری، مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی حفظ مجازی قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: بازه زمانی ثبت ‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن برای دومین بار تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه در اولین مرحله زمان ثبت‌نام تا 18 دی‌ماه اعلام شده بود، تصریح کرد: سپس این بازه زمانی تا 30 دی‌ماه تمدید شد و امروز نیز براساس تصمیم اتخاذ شده این زمان تا ششم بهمن‌ماه بار دوم تمدید شد.
امیری در خصوص دلیل این تمدید، تصریح کرد: این امر به دلیل استقبال گسترده از سوی استان‌ها و درخواست‌های مکرر از سوی متقاضیان انجام شد لذا این زمان تا ساعت 24، جمعه، ششم بهمن‌ماه برای آخرین بار تمدید شد تا فرصتی برای بازماندگان و جاماندگان از ثبت‌نام باشد.
مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی حفظ مجازی قرآن سازمان اوقاف عنوان کرد: تا این لحظه بنا بر آمار رسمی 112 هزار و 473 نفر در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند که استان اصفهان و شهر اصفهان و مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در این ثبت‌نام پیشگام هستند.
وی تأکید کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، پنج‌شنبه، ١٠ اسفندماه با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

captcha