ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است
کد خبر: 3683130
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
استاندار گیلان:

ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است

گروه اجتماعی: سالاری با بیان اینکه ایثار تنها در میدان‌های جنگ خلاصه نمی‌شود، گفت: ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز، 27 دی در دومین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان در سال 96، نکوداشت یاد شهدا و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بیش از هر چیز دیگر، نیاز امروز جامعه دانست و بر ضرورت برگزاری اینگونه مراسمات به صورت مردمی تاکید کرد و افزود: البته مدیران باید زمینه‌سازی لازم را در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسمات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شهدا و تمامی کسانی که در دوران دفاع مقدس از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند، برای تمامی افراد جامعه با هر سلیقه‌ای قابل احترام بوده و برای آن عزیزان حرمت قائل هستند، گفت: ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به همه افراد جامعه است.

استاندار گیلان، با بیان اینکه ایثار تنها در میدان‌های جنگ خلاصه نمی‌شود، اظهار کرد: با انجام صحیح وظایف محوله در زندگی روزمره، داشتن وجدان کاری و از خودگذشتگی می‌توانیم ایثار را البته در ابعاد کوچکتر از رشادت‌های میدان جنگ، متبلور سازیم.

این مقام مسئول، با اشاره به اهمیت شکل گیری خبرگزاری دفاع مقدس و رسالت مهم آن در جامعه، عنوان کرد: همگان باید در جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم و این یک وظیفه اجتماعی است.

وی ادامه داد: می‌توان تمامی مسائل در حوزه ایثار و شهادت و نقش استان در دوران دفاع مقدس را به صورت جامع و کامل در دانشنامه دفاع مقدس گردآوری کرد.

سالاری، همچنین بر ضرورت تجمیع و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات نکوداشت شهدا متناسب با شانیت این عزیزان تاکید کرد و گفت: در برخی موارد به دلیل تعدد برگزاری مراسم نکوداشت شهدا، این مراسمات ناقص و در شان شهدا برگزار نمی‌گردد که همه موظف به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات نکوهداشت شهدا هستیم.

captcha