معرفی پیشکسوتان قرآنی تجلیل شده در دومین هفته قرآن و عترت فارس
کد خبر: 3683173
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

معرفی پیشکسوتان قرآنی تجلیل شده در دومین هفته قرآن و عترت فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی: در مراسم اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت فارس از 5 نفر از پیشکسوتان قرآنی این استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مراسم اختتامیه دومین هفته قرآن و عترت فارس امشب، 27 دی‌ماه با حضور استاندار فارس و معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در شیراز برگزار شد که در آن از 5 نفر از پیشکسوتان قرآنی این استان تجلیل به عمل آمد که اسامی آنان به شرح زیر آمده است:
طاهره قانع، متولد 1340 از پیشکسوتان روش تدریس و داور مسابقات استانی که قریب به 25 سال در حوزه قرآن همچنان فعالیت می‌کند. وی ممتحن مجاز دوره‌های تخصصی تربیت معلم و تنها فرد دارای مدرک دوره تربیت مدرس در استان و دارای سابقه روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی در بیش از 40 دوره تخصصی آموزشیار در سطح استان فعال بوده است.
امیر سرتیپ حسین ایران‌نژاد، بازنشسته ارتش که بنیانگذار حفظ قرآن کریم در ارتش جمهوری اسلامی بوده و از حافظان و قاریان ممتاز و برجسته قرآن استان فارس هستند.
صدیقه شب‌خیز،‌متولد 1345 از اساتید پیشکسوت در حوزه قرائت، داور مسابقات استانی قریب به 25 سال سابقه فعالیت در حوزه قرآن کریم و همسرشان از فعالان عرصه قرآنی بودند.
صفی‌الله توفیق‌زاده، از روحانیان قاری داور و اساتید در قرائت و حفظ قرآن کریم که جلسات قرآن را بی وقفه در شهر صدرا برگزار می‌کند.
جمال زارع، از اساتید پیشکسوت در حوزه ترتیل، داور مسابقات در رشته وقف و ابتدا قریب به 20 سال در مسجد الرضای شیراز به آموزش قرآن پرداخته است و تدریس در بیش از 30 دوره تربیت معلم و آموزشیار قرآن از جمله سوابق این پیشکسوت قرآنی فارس محسوب می‌شود.

captcha