فاطمیه پرچمدار همه ارزش های اخلاقی است
کد خبر: 3683191
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران:

فاطمیه پرچمدار همه ارزش های اخلاقی است

کانون خبرنگاران نبأ: رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با ابراز اینکه امسال تقارن دهه اول فجر با دهه فاطمیه یک فرصت است، گفت: فاطمیه پرچمدار همه ارزش‌های اخلاقی است، ارزشی نداریم که در فاطمیه وجود نداشته باشد و جای کار بسیار زیادی در این ایام وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار ایکنا، نبأ، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران در جلسه کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۳۹۶ با بیان اینکه امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، از همین الان ستاد چهلمین سالگرد شکل گرفته است و برای عدد چهل که در متون دینی ما نیز دارای تعابیر مشخص و مختلفی نیز می باشد تصمیم گیری هایی در حال بررسی است.
وی با اشاره به اینکه دشمن اکنون شمشیر را از رو بسته ادامه داد: گروهک منافقین افرادی را جمع و مطالبی را به آنان گوشزد کرد و گفته شد که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید لذا باید بدانیم که اتفاقات اخیر نیز مختص امروز و دیروز نبوده و مشخص است که برنامه ریزی های دقیقی داشته اند و برنامه آنها این بود که اغتشاشات اخیر را به دهه مبارک فجر برسانند اما نشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: آنها از شهرهای کوچک شروع کردند و طی این اغتشاشات مطالباتی از سوی مردم بیان شد که در نهایت دشمن سوار بر این موج شد و اگر حساب شده تر عمل می کردند کار بسیار سخت تر می شد.
وی یادآور شد: در اغتشاشات اخیر صحنه های دروغی را در فضای مجازی به نام ورامین منتشر کردند در صورتی که همه می دانند در این شهرستان هیچ گونه تجمع و اعتراضی وجود نداشت و این دروغ سازی و دروغ پردازی ها که کار سختی نیست نیز انجام شد.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر اینکه دهه فجر امسال از مهم ترین دهه های فجر انقلاب است، ابراز کرد: راهپیمایی های مردمی تیر خلاص را به دشمنان وارد کرده است و اگر دشمن این حرکت بزرگ را نبیند کار سخت می شود، لذا لازم است که مسئولین شهری به طور جدی تری امسال به دهه فجر و برگزاری مراسمات آن توجه داشته باشند.
وی با تقدیر از نصب پرچم های جمهوری اسلامی در سطح شهر، هشتک #من_عاشق_پرچم_هستم را در فضای مجازی یادآور شد و افزود: باید این حرکت ها و نمادهای دارای پیام تداوم پیدا کند و از لحاظ تبلیغی و فضا سازی جهات مثبت را پررنگتر کنیم به طوری که جهات منفی خود به خود کمرنگ شوند.
محمودی پیشنهاد داد: در فضا سازی شهری امسال می توان بر روی پرچم کار بیشتری انجام داد، به طور مثال اتوبوس و تاکسی و کسبه و منازل از پرچم استفاده کنند که نوغی فضاسازی شهری محسوب می شود که در بدنه جامعه منتقل می شود.
وی با ابراز اینکه امسال تقارن دهه اول فجر با دهه فاطمیه یک فرصت است، عنوان کرد: فاطمیه پرچمدار همه ارزش های اخلاقی است، ارزشی نداریم که در فاطمیه وجود نداشته باشد و جای کار بسیار زیادی در این ایام وجود دارد.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اعلام خبر برنامه های گرامیداشت ایام اله دهه فجر در ورامین مطرح کرد: ویژه برنامه سالگرد ورود حضرت امام راحل در ۱۲ بهمن، کاروان نمادین حضرت امام، میهمانی لاله ها و گلباران مزار شهدا در ۱۹بهمن، نشست های روشنگری در مساجد و نصب گزارش دستاوردهای انقلاب اسلامی در بلوارهای ورامین اهم برنامه های این ستاد است که همه این کارها گامی در راستای خنثی کردن تبلیغات منفی دشمن انجام می شود.
وی در پایان، شب 22 بهمن را زمان مهم دهه فجر دانست و گفت: در این راستا بانگ الله اکبر، مراسم نورافشانی، ایستگاه صلواتی و پخش سرود انقلاب را خواهیم داشت، این جشن ها باید مردمی باشد و باید فرصت را از کسانی که می خواهند کار منفی انجام دهند گرفت. 

captcha