اجرای طرح آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی با خط و نقاشی در لردگان
کد خبر: 3683193
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
رحیمی خبر داد:

اجرای طرح آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی با خط و نقاشی در لردگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لردگان با اجرای طرح خط و نقاشی با مفاهیم قرآنی آشنا شدند.

فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، گفت: طرح قرآنی خط و نقاشی باهدف آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان در مرکز فرهنگی هنری لردگان اجرا شد.
وی اظهار کرد: این طرح روشی است جذاب برای آموزش که در آن کودکان بعد از شنیدن قصه‌های با کشیدن نقاشی و خط حیواناتی که در قرآن نامشان ذکرشده است را ترسیم می‌کنند.
رحیمی هدف از این شیوه و طرح ایجاد جذابیت در کارگاهی خوشنویسی، پرورش خلاقیت، آشنایی با حیواناتی که در قرآن نام آن‌ها آورده شد و تقویت حس دینی و مذهبی اعضا ضمن یادآوری آیات قرآن دانست و افزود: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعلاقه و انگیزه زیاد در این طرح و فعالیت شرکت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای دی‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لردگان برای 50 عضو این مرکز در 6 جلسه پیش‌بینی و اجراشده است.
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آثار خلق‌شده در این طرح هم‌زمان با دهه‌ی مبارک فجر برای عموم علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شود.

captcha