گفتمان‌های دینی در مدارس زیرکوه برگزار می‌شود
کد خبر: 3683230
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
طی دهه فجر امسال؛

گفتمان‌های دینی در مدارس زیرکوه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: چندین گفتمان دینی با موضوعات جوان و انقلاب اسلامی، وحدت از دیدگاه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب و اندیشه الهی، در سطح مدارس شهرستان، یکی از ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی زیرکوه است.

حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این اداره در راستای گرامیداشت و تکریم دهه مبارک فجر، برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: چندین گفتمان دینی با موضوعات جوان و انقلاب اسلامی، وحدت از دیدگاه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و انقلاب و اندیشه الهی، در سطح مدارس شهرستان، یکی از ویژه برنامه‌های تبلیغات اسلامی زیرکوه است.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب به مدت ۱۰روز در مساجد شهری و روستایی یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.
اسماعیلی یادآور شد: برگزاری مراسم جشن دهه فجر در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوع انقلاب و دهه فجر، توزیع اقلام فرهنگی دهه فجر، آذین بندی، طراحی و توزیع بروشور«فجرانقلاب»، برگزاری مسابقات در سطح شهرستان و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دهه فجر است..

 

captcha