ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه سرای ذکر
کد خبر: 3683236
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه سرای ذکر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه قرآن و عترت سرای ذکر اردبیل ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق تفاهم‌نامه امضاء شده مابین مؤسسه قرآنی سرای ذکر و اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در راستای ضبط کلیپ‌های تصویری توسط واحد سمعی و بصری مؤسسه، تاکنون فعالیت‌هایی در این زمینه انجام شده است.
براساس تفاهم‌نامه در محتوای کلیپ‌های تصویری، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن خیری ازکارشناسان مذهبی حوزه به مدت50 دقیقه به زبان ترکی به ارائه مطالبی پیرامون سبک زندگی اسلامی می‌پردازد و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین بهنام لطفی کارشناس مذهبی وکودک در مدت90 دقیقه درباره تربیت برتر خانواده و فرزند از منظر قرآن و وقف سخنرانی می‌کند.
این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «اگر از فضای مجازی غافل شویم و اگر نیروهای مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد» تولید شده است.
همه کلیپ‌های تهیه شده توسط واحد سمعی و بصری موسسه قرآنی سرای ذکر اردبیل هر چهار روز یکبار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی استان و در سطح کشور و خارج از کشور بارگذاری شده و تا 30 هزار نفر هم بیننده داشته و استقبال خوبی از طرف مردم و امام جمعه استان و دیگر ترک زبانان صورت گرفته است.
گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی سرای ذکر تصمیم دارد به محض به حد نصاب رسیدن تولیدات، همه آثار موجود را در قالب بسته فرهنگی در یک لوح فشرده بصورت نرم افزار طراحی و روانه بازار کند.

یادآور می‌شود، برای نخستین بار، لوح فشرده با حضور کارشناس مذهبی، قاریان بومی و به معنی ترکی از سوی موسسه تولید شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

/ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی مؤسسه سرای ذکر

 

captcha