مبلغان از پیام‎های قرآنی در تبلیغ بهره بگیرند
کد خبر: 3683241
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
حجت‎الاسلام روستاآزاد:

مبلغان از پیام‎های قرآنی در تبلیغ بهره بگیرند

گروه اجتماعی: معاون دفتر تبلیغات اسلامی بر لزوم استفاده هرچه بیشتر مبلغان از پیام‎های قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد امروز پنجشنبه 27 دی در همایش سالانه مبلغان فضای مجازی و همایش فضای مجازی و خانواده من که در سالن همایش غدیر برگزار شد گفت: فضای مجازی نیازمند مراقبت است.
وی افزود: بر اساس آمار قریب 60 یا 70 درصد مبلغین درحوزه فضای مجازی همام مبلغینی هستند که در عرصه اعزام و تبلیغ چهره به چهره فعال هستند و این مایه افتخار است
معاون دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در فضای حقیقی و حضور چهره به چهره عوامل کنترل کننده متعددی است و همه ومیدانیم که هرلحظه انسان در معرض وسوسه های شیطانی قرار دارد و طبق ایات وروایت همانگونه که هشدار داده شده به ما حواسمام به وسوسه ها باشد این هشدار ها در فضای مجازی دو چندان می شود.
وی تصریح کرد: در این مواقع هشدارهای قرانی و روایی بسیار بیشتر به کار می‎آید و شاید بتوان گفت حضور در فضای مجازی و تبلیغ در این فضا بسیار بیشتر نیازمند خودسازی و مراقبت است.
روستاآزاد گفت: توجه به این ایات عمیق و اثر گذار دراین مواقع و ایام فعالیت در فضای مجازی بیشتر به کار می اید و باید به این نکات تربیتی و هشدارهای قرآنی برای تبلیغ در فضای مجازی توجه کنیم.
وی تصریح کرد: رعایت درست سخن گفتن موجب می شود خداوند اعمال مارا اصلاح کند طبق قران هیج وقت ایمان انسان درست نمی شود مگر قلب درست شود و هیچوقت قلب درست نمی شود مگر زبان اصلاح و درست شود

captcha