دشمن از مذاکره قصد سیطره را دارد
کد خبر: 3683256
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

دشمن از مذاکره قصد سیطره را دارد

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه روی آوردن دشمن به مذاکره در نتیجه‌ی تضعیف او در میدان مواجهه قدرت است، خاطرنشان کرد: دشمن از مذاکره قصد سیطره را دارد نه قصد تعادل و عدالت. ما هیچ راهی را امن‌تر از قدرتمند بودن برای استقلال و پیشرفت نمی‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز، گفت: روزگاری مستشاران نظامی آمریکایی، ایران را اداره می کردند اما امروز نه تنها در ایران حضور ندارند بلکه تا شرق مدیترانه پس رانده شدند و قدرت خلق هیچ پیروزی را با وجود همه هزینه کردها ندارند.
به گفته وی آمریکا از لحاظ قدرت مادی بی نظیرترین قدرت تاریخ بشر است اما در همه عرصه‌ها از ملت ایران بارها شکست خورده است.
سردار سلامی با اشاره به پایان ذخایر استراتژیک در آمریکا گفت: استکبار جهانی هر چه برای شکست مردم ایران هزینه کردند به نفع انقلاب اسلامی تمام شده است.
وی خاطر نشان کرد: شکست سیطره سیاسی آمریکا بر جهان را اخیرا در رای گیری در شورای امنیت سازمان ملل مشاهده کردیم چرا که دشمنان بدون شناخت مردم ایران، آبروی خود را بردند و حتی متحدان سنتی آمریکا هم با آنها همراهی نکردند.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر آمریکایی ها در امور داخلی ما دخالت نمی کردند این شکست برای آنها ثبت نمی شد.
سردار سلامی با اشاره به هوشیاری مردم تبریز در آشوب های اخیر هم گفت: فتنه اخیر آزمون بزرگی برای اثبات فهم مردم این دیار بود و نمایانگر عظمت روحی آذربایجانی‌ها و تبریزی‌ها است.
این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد:  وفاداری به انقلاب با روح مردم آذربایجان عجین شده است همچنین انقلاب اسلامی برای احیای کرامت انسان‌ها و رهایی مردم از طاغوتها، آزادگی و تحقق عدالت ظهور کرد و همه قدرت های ستمگر برابر ان صف آرایی کردند.
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: وقتی انقلاب اسلامی ظهور کرد مسلمانان در گورستان جهالت مدرن به خواب رفته بودند اما انقلاب هویت اصلی و آزادگی را به مسلمانان برگرداند و از خواب عمیق شبیه به مرگ بیدار کرد.
وی افزود: امام خمینی پرچم آزادگی را در ایران برافراشت و همه مستکبران در برابر ظهور مجدد آیات آسمانی ایستادند و مردم بزرگ ایران به برکت رهبری‌های امام راحل و پس از ایشان با هدایتهای حکیمانه امام خامنه ای توانست بر قدرت های بزرگ و امپراتوری های بی نظیر تاریخ بشر، فائق آید.

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه در جریانات اخیر، رسانه‌ها و فصای مجازی، تصورات موهومی در ذهن سیاستمداران غیر حقیقت‌بین عالم ایجاد کرده بود، افزود: طی این توهمات ایجاد شده، فکر می‌کردند و فرضیه‌شان این بود که ملت ایران از انقلاب خود پیشمان شده‌اند و دشمنان با این نیت وارد میدان شدند، اما سیل خروشان مردم ایران را در محکوم کردن فتنه‌ها دیدند و پی بردند که مردم ایران از انقلاب، رهبری و نظام خود چقدر زیبا و باشکوه دفاع می‌کنند.

سلامی با بیان اینکه راهپیمایی مردم ایران در محکوم کردن فتنه‌های اخیر از فرهنگ، آگاهی، شعور، غیرت و بصیرت مردم نشات گرفته بود، افزود: این راهپیمایی‌ها عکس تظاهرات یاوران شیطان و جنود ابلیس که فقط اقدام به اهانت، تخریب و آتش ‌زدن می‌کردند، بود.
وی با بیان اینکه روی آوردن دشمن به مذاکره در نتیجه‌ تضعیف او در میدان مواجهه قدرت است، خاطرنشان کرد: دشمن از مذاکره قصد سیطره را دارد نه قصد تعادل و عدالت. ما هیچ راهی را امن‌تر از قدرتمند بودن برای استقلال و پیشرفت نمی‌دانیم.
جانشین فرمانده سپاه تشریح کرد: تاکید داریم که مردم عنصر اصلی اقتدار این کشور بوده و ما خادمان و پیشمرگان مردم در میدان سختی‌ها و تلخی ها هستیم. ما می خواهیم با مردمانی والا، بزرگ، مقتدر، پیشرفته، آزاد، مستقل و آباد بمانیم.
captcha