برگزاری نخستین نشست فعالان قرآنی نی‌ریز بعد از 39 سال
کد خبر: 3683261
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

برگزاری نخستین نشست فعالان قرآنی نی‌ریز بعد از 39 سال

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ایام هفته قرآن و عترت فارس، نخستین نشست فعالان قرآنی شهرستان نی‌ریز بعد از گذشت 39 سال از عمر انقلاب اسلامی با حضور معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، در آخرین روز هفته قرآن و عترت فارس، نخستین نشست فعالان قرآنی شهرستان نی‌ریز امروز، 28 دی‌ماه با حضور معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، مسئولان مؤسسات و جلسات خانگی قرآن، فعالان قرآنی، پیشکسوتان و مسئولان ادارات مختلف و همچنین نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند که در آن مباحث مختلفی درباره مشکلات فعالیت‌های قرآنی این شهرستان مطرح شد.
از جمله مباحثی که در این نشست مطرح شد، انتقاد از عدم توجه کافی به فعالان و مؤسسات قرآنی بود که گواه این ادعا برگزاری نخستین نشست فعالان قرآنی بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
بحث بیمه فعالان قرآنی، تقویت فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآنی، نبود مشکلات و اعتبار و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری  و غیره از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
در ادامه این برنامه اصغر مسعودی، نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد تا گروهی برای تشکیل نشست‌های دائمی فعالان قرآنی تشکیل شده و پیگیری برگزاری این نشست‌ها را برعهده بگیرد.
همچنین در پایان عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مفصل به تمام نکات مطرح شده از سوی مسئولان مؤسسات و فعالان قرآنی این شهرستان پاسخ داد.

captcha