مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن‌ ناجا برگزار شد
کد خبر: 3683262
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن‌ ناجا برگزار شد

گروه مسابقات: مسابقات منطقه‌ای قرآن‌‌ کریم ناجا، صبح امروز 28 دی ماه با حضور ۳۲۰ متسابق در دو منطقه تهران و خراسان رضوی در تهران برگزار شد.

مسابقات منطقه‌ای قرآن‌ ناجا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، صبح امروز 28 دی ماه، مسابقات منطقه‌ای قرآن‌‌ کریم ویژه آقایان و بانوان با حضور کارکنان ناجا، پایور، وظیفه و خانواده‌های کارکنان(همسر و فرزند)، بازنشستگان ناجا و کارکنان وظیفه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 320 متسابق آقا و خانم با یکدیگر در بخش شفاهی و کتبی در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، درک مفاهیم سطح یک و دو، اذان(فقط آقایان) و حفط ۵ جزء قرآن‌‌ کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
قضاوت این دوره از مسابقات را در بخش آقایان، سمنانی، علی اصغر برومند، همایون زارعی، ایزدی و در بخش بانوان زهرا محمدی، زهره مقدسی، مریم تقی زاده و اعظم رحمتی به عهده داشتند.
شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات، نفرات برتر مسابقات استانی هستند که در رشته قرائت تحقیق، ترتیل و اذان نمره بالای ۷۰ درصد و در رشته‌های درک مفاهیم نمره بالای ۸۰ درصد را کسب کرده‌اند. نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به مسابقات سراسری ناجا که در بهار۹۷ برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.
یادآور می‌شود؛ مسابقات منطقه ای این دوره از مسابقات در شش منطقه به میزبانی استان‌های مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، فارس و کردستان با حضور ۹۰۰ متسابق روز 21 دی ماه برگزار شد.

گزارش تصویری این مسابقات را اینجا ببینید.

captcha