برگزاری اولین نشست کمیته کارگری دهه فجر استان کردستان
کد خبر: 3683302
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

برگزاری اولین نشست کمیته کارگری دهه فجر استان کردستان

گروه سیاسی: نخستین نشست کمیته کارگری دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های تابعه وزارت و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی امروز، 28 دی ماه در سالن جلسات اداره کار و و تعاون و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، برهان صلواتی، مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان امروز، 28 دی ماه در اولین نشست کمیته کارگری ستاددهه فجر استان از ایام الله دهه فجر به عنوان ارزشی ترین مناسبت ملی نام برد که باید با شور و اشتیاق مردمی و مشارکت ادارات و نهادهای انقلابی گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انتظار داریم جشن مردمی سی و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا نقش مردم و بویژه قشر کارگران، کارآفرینان و تعاونگران بیش از پیش در انقلاب و نظاکم اسلامی تبیین شود.

مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان خواستار بازدیدهای شبانه از واحدهای کارگری فعال و غیرفعال استان شد و بیان کرد: باید فضایی فراهم شود تا همه مردم و به ویژه کارگران از ثمرات انقلاب اسلامی بیشتر بهره‌مند شوند.

وی از اعضای شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مثابه اعضای یک تیم واحد نام برد که تصمیم‌گیری‌های تیمی آنها می‌تواند منشاء اثر در جامعه باشد.

اعضای کمیته کارگری در این نشست بر اجرای برنامه هایی در خور و شأن جامعه کارگری و کارفرمایی تاکید کردند و خواستار مشارکت و همفکری برای تبیین نقش تاثیرگذار کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

شایان ذکر است؛ آذین‌بندی محیطی، دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی مزار مطهر شهداء، دیدار با گروه های همیار زنان، افتتاح طرح‌های تولیدی- خدماتی، عیادت بیماران تامین اجتماعی، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی و ... از جمله برنامه هایی است که کمیته کارگری دهه فجر کردستان برای گرامیداشت سی و نهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.

captcha