تضعیف روحیه انقلابی‌گری هدف دشمن است/حرکت در مسیر شهدا فراموش نشود
کد خبر: 3683336
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
مهدوی‌ارفع مطرح کرد:

تضعیف روحیه انقلابی‌گری هدف دشمن است/حرکت در مسیر شهدا فراموش نشود

گروه اجتماعی: مؤسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه با اشاره به این‌که نباید از یاد شهدا غفلت کرد، اظهار کرد: آمریکا دشمن ما بوده و هست و هیچ‌گاه نباید از دشمنی آنها غافل شویم چراکه امروز دشمن تلاش دارد تا روحیه انقلابی‌گری را تضعیف کند اما باید همچنان در مسیر سعادت حرکت کنیم تا به موفقیت، عزت و اقتدار بیشتر برسیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی‌ارفع، مؤسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه شامگاه پنج‌شنبه، 28 دی در مراسم یادواره شهید حامد آزما که در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) شهرک اندیشه بروجرد برگزار شد، گفت: امروزه دشمنان با استفاده از جنگ نرم تلاش دارد تا با فرهنگ غرب همه را مانند سیلاب ببرد اما شهدا همیشه چراغ راه بوده و ما را در همه مراحل کمک کرده‌اند چراکه شهدا با حیات حقیقی که دارند دست ما را گرفته و نجات می‌دهند.
وی بیان کرد: شهدا به برگزاری یادواره‌ها نیازی ندارند اما وقتی که ما گرفتار می‌شویم همین شهدا ما را از گرفتاری‌ها نجات می‌دهند و همان‌گونه‌که جان خود را فدا کرده امروز به کمک می‌شتابند اما امروز برخی تمایلی به بردن نام شهدا ندارند که این نشان می‌دهد این افراد در مرداب خفه شده‌اند.
ارفع با اشاره به این‌که نباید از یاد شهدا غفلت کرد چراکه احیاگری برای شهداست و آنها به مقام حیات رسیده‌اند، گفت: جامعه قبل از انقلاب جامعه‌ای مرده بود که به‌واسطه نثار جان شهدا این جامعه احیا و انقلاب پیروز شد و امروز ایران به پیشرفت‌های زیادی دست یافته که عرصه و زمینه برای پیشرفت آن به‌واسطه شهادت شهدا فراهم شده است.
مؤسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب جوان‌های زیادی جان خود را فدا کردند و برای دفاع از ارزش‌ها و اسلام ایثارگری کردند و می‌توان گفت شهدا شاکرترین افراد این انقلاب بودند و خود را به دست خدا سپردند.
وی اضافه کرد: امروز همه دنیای غرب صف بسته که علیه نظام و انقلاب فعالیت کنند اما افرادی‌که می‌دانند حق همیشه پیروز است بیشتر به انقلاب و ایمان‌شان امیدوار می‌شوند.
حجت‌الاسلام ارفع تصریح کرد: عزت و پیشرفت امروز ایران اسلامی به‌خاطر انقلابی‌گری و به برکت خون 300 هزار شهید است و باید همه راه شهدا را ادامه دهیم.
وی گفت: آمریکا دشمن ما بوده و هست و هیچ‌گاه نباید از دشمنی آنها غافل شویم چراکه امروز دشمن تلاش دارد تا روحیه انقلابی‌گری را تضعیف کند اما باید همچنان در مسیر سعادت حرکت کنیم تا به موفقیت، عزت و اقتدار بیشتر برسیم.
این مدرس دانشگاه در بخشی از سخنانش با بیان این‌که حضور در یادواره شهدا افتخار است و شهدا خود میهمانان را به این مراسم دعوت می‌کنند، اظهارکرد: شهدا زنده هستند و یکی‌از نشانه‌های حیات حقیقی شهدا، برگزاری همین یادواره‌هاست که بعد از گذشت سال‌ها از شهادت شهدا مراسمی برگزار می‌شود و شهدا باز هم به کمک همه می‌آیند.
مؤسس نهضت جهانی نهج‌البلاغه ادامه داد: همه شرکت‌کنندگان در یادواره‌های شهدا دعوت می‌شوند تا اگر گرد و غباری از دنیا در وجود انسان قرار دارد پاک شود و انسان با حضور در این مراسم به حقیقت دعوت می‌شوند و دل‌های بسیاری از جوانان و نوجوان را جذب می‌کنند.
این مدرس دانشگاه ادامه داد: شهید آزما 31 سال پیش به شهادت رسید، جوانی‌که در بهترین دوران زندگی خود در میدان نبرد با دشمن حاضر شد و جان خود را در این راه تقدیم کرد تا امروز برای همه ما الگو شود.

captcha