برگزاری یادواره ۴۲۷ شهید اسلام آباد
کد خبر: 3683355
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

برگزاری یادواره ۴۲۷ شهید اسلام آباد

کانون خبرنگاران نبأ: یادواره ۴۲۷شهید اسلام آباد و دومین یادبود شهید مدافع حرم علی تمام زاده، امروز جمعه، ۲۹ دی ماه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ یادواره ۴۲۷ شهید اسلام آباد و دومین یادبود شهید مدافع حرم علی تمام زاده، امروز،۲۹ دی ماه بعد از نماز مغرب عشا در کرج خیابان شهربانی طاق نصرت اول مسجد امام حسین (ع) با سخنرانی حسن عباسی برگزار شد.

علی تمام زاده در سال ۱۳۵۵ به دنیا آمد. درس حوزه را از ۱۸ سالگی به بعد و پس از گرفتن دیپلم شروع کرد اول به حوزه ایروانی واقع در چهارراه مولوی رفت و بعد هم وارد حوزه علمیه کرج شد. در همین راستا به انجام کارهای فرهنگی نیز مشغول شد و دست به قلم بود. این اواخر نیز پیرو مسئله سوریه راجع به شهدای فاطمیون و شهدای افغانستانی تا جایی که می توانست کار کرد.
در همین مدت توانست چند شماره نشریه را به چاپ برساند. اولین نشریه ویژه شهادت ابوحامد بود که منتشر شد. وی همراه تیپ فاطمیون سه بار به سوریه اعزام شد و هر بار چهل روز آنجا بود که در تاریخ ۱۶ آبان ماه سال ۱۳۹۴ در سن ۳۹ سالگی در سوریه بر اثر اصابت گلوله به پهلو به شهادت رسید و در گلزار شهدای کرج به خاک سپرده شد.

 

 

فرهاد زمانی

captcha