جامعه متعالی در نتیجه وجود خانواده‌های سالم و اسلامی به وجود می‌آید
کد خبر: 3683388
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

جامعه متعالی در نتیجه وجود خانواده‌های سالم و اسلامی به وجود می‌آید

گروه سیاسی: امام جمعه موقت سنندج گفت: جامعه متعالی در نتیجه وجود خانواده‌های سالم و اسلامی به وجود می‌آید چراکه عزت امت اسلامی در گرو عمل به آموزه‌های دینی و قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 29 دی ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به اینکه ما باید شکرگزار تمام نعمت‌های الهی باشیم، اظهار کرد: استفاده درست نعمت‌های خدادادی موجب سعادت و سلامت انسان و جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان افزود: رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بصیرت و هوشیاری مردم موجب خنثی‌سازی این توطئه شده است.
امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: امنیت موجود کشورمان با نثار خون هزاران جوان این مرز و بوم کسب شده است و در این راستا همه ما باید شکرگذار این امنیت و اقتدار باشیم.
وی اعلام کرد: مسئولان نظام به مسئله اشتغال جوانان توجه بیش از پیش داشته باشند و با برنامه‌ریزی دقیق معضل بیکاری را در جامعه حل کنند.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌ خانواده اسلامی بیان کرد: خانواده اسلامی باید سیره رسول‌الله(ص) و اهل بیت(ع) الگوی عملی خود قرار داده و بهره کافی را از آن ببرند.
وی ادامه داد: جامعه متعالی در نتیجه وجود خانواده‌های سالم و اسلامی به وجود می‌آید چراکه عزت امت اسلامی در گرو عمل به آموزه‌های قرآنی است.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به حادثه غرق شدن نفتکش ایرانی و با تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه یادآور شد: در این حادثه 32 نفر از فرزندان تلاشگر ایران اسلامی در راه خدمت رسانی به کشور جان خود را نثار کردند.

captcha