راه‌اندازی نرم‌افزار «نماز - رسانه» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3683423
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کریمی خبر داد:

راه‌اندازی نرم‌افزار «نماز - رسانه» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی اپلیکیشن نماز رسانه در ستاد اقامه نماز استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: این نرم‌افزار با توجه به موضوع اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی راه‌اندازی شد.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از تازه‌های نمازی در قالب‌های مستند، تیزر، سرود، تفسیر آیات نمازی، سخنرانی و کلیپ‌های نمازی مطلع شوند اظهار کرد: با توجه به استقبال کاربران جهت استفاده از نرم‌افزارهای موبایلی با همکاری و مشارکت اپلیکیشن سیمای همراه نسبت به طراحی و ساخت نخستین اپلیکیشن ویدئو محور با موضوع نماز اقداماتی انجام شد.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این اپلیکیشن قابل‌نصب بر روی تلفن‌های همراه است افزود: علاقه‌مندان برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir مراجعه و اپلیکیشن نماز رسانه را دریافت کنند.
حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه نماز از جمله عباداتی است که در همه ادیان آمده اما شکل و محتوای آن متفاوت است، خاطرنشان کرد: اگر در رابطه با استفاده از فضای مجازی برنامه‌ریزی وجود داشته باشد می‌توان از آن برای تبلیغ دین و نماز استفاده کرد و بسیاری از توطئه‌های دشمن را از این طریق خنثی کرد.
وی با تأکید بر اینکه هیچ عبادتی مؤثرتر از نماز در دین اسلام نیست، گفت: نماز نه‌تنها در دین اسلام بلکه در همه ادیان الهی با شیوه‌های مختلف اقامه می‌شود که این امر نشان‌دهنده اعتقاد وحدانیت خدا و توحید در همه ادیان است.

captcha