یکم بهمن؛ آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی و فرهنگیان خرم‌آباد
کد خبر: 3683498
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

یکم بهمن؛ آغاز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی و فرهنگیان خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک خرم‌آباد از یکم بهمن لغایت پانزدهم بهمن‌ماه سال‌جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک خرم‌آباد از یکم بهمن‌ماه امسال آغاز می‎شود و تا پانزدهم بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.
اسدالله عباس‌زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد در رابطه با این دوره از مسابقات قرآنی دانش‌آموزان و فرهنگیان، گفت: این مسابقات قرآنی در دو بخش دانش‌‎آموزان دختر و پسر و فرهنگیان بانو و آقا برگزار می‏شود که مکان برگزاری مسابقات دانش‌آموزان دختر و فرهنگیان بانو دبیرستان دخترانه دوره اول رضوان و مکان برگزاری مسابقات در بخش دانش‌‎آموزان پسر و فرهنگیان آقا دبیرستان پسرانه دوره دوم امام خمینی(ره) شهر خرم‌آباد اعلام شده است.
وی افزود: سی و ششمین دوره مسابقات قرآن‌کریم دانش‌آموزان و فرهنگیان در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‎‏شود که بخش شفاهی آن شامل: اذان، مداحی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ عمومی و ویژه است.
عباس‌زاده ادامه داد: رشته‌های بخش کتبی این مسابقات نیز شامل: نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر(مفاهیم) و احکام است کمااینکه این مسابقات قرآنی ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه است.
مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد یادآور شد: این مسابقات با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و واحد قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد برگزار می‌شود.

captcha