کاهش آسیب‌های اجتماعی کار جهادی می‌طلبد
کد خبر: 3683520
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
خجسته‌پور:

کاهش آسیب‌های اجتماعی کار جهادی می‌طلبد

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان کاهش آسیب‌های اجتماعی را دغدغه جدی مقام معظم رهبری دانست و با بیان این‌که در این راستا کار جهادی لازم است، افزود: جلسات در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی به‌طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان امروز شنبه، ۳۰ دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان، گفت: شورای فرعی هماهنگی با مواد مخدر در شهرستان‌ها کار کارشناسی و شناسایی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد را انجام دهند.
وی با اشاره به این‎که از سال گذشته رهبری جلساتی در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی برگزار کردند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در این جلسات توجه به آسیب‌های اجتماعی و جبران تاخیرات توجه به آن‌ها را خواستار شده است.
خجسته‌پور با تاکید بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، ادامه داد: در این راستا و در سطح ملی بحث طرح تقسیم کار ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر دقت نظر لازم در خصوص مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، ادامه داد: مبارزه با موادمخدر کار جهادی می‌طلبد تا تاخیر توجه به آسیب‌های اجتماعی جبران شود.
وی اظهارکرد: مسئولان و مدیران در حوزه‌های مختلف پیگیر اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر باشند و گزارش کار مدیران به صورت ماهانه به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر ارسال شود.
خجسته‌پور با بیان این‌که مدیران از طریق دستگاه‌های ذی‌ربط مرکز پیگیر اعتبارات مبارزه با موادمخدر باشند، ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در سطح شهرستان‌ها کار شناسایی کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد را انجام دادند و لیست کمپ‌های غیرمجاز ترک اعتیاد به دادستان‌ها ارسال شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع آسیب‌های اجتماعی، اظهارکرد: مصوبات شورای هماهنگی بعد از پنجمین ملاقات با رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و دستورات جدید مقام معظم رهبری به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

captcha