کارگاه فلسفی «معنای زندگی» در دانشگاه کانادا
کد خبر: 3683537
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
انجمن تسنیم برگزار می‌کند؛

کارگاه فلسفی «معنای زندگی» در دانشگاه کانادا

گروه بین‌الملل: کارگاه فلسفی «معنای زندگی» 18 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه «آلبرتا»ی کانادا برگزار می‌شود.

کارگاه فلسفی «معنای زندگی» در دانشگاه کانادابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی tasnimsociety.com؛ انجمن تسنیم شهر ادمونتون کانادا برگزارکننده این کارگاه است و در آن پرسش‌هایی در خصوص معنای زندگی مطرح و درباره آن بحث و گفت‌و‌گو خواهد شد.

منظور از معنا در «معنای زندگی» چیست؟ زندگی می‌تواند معنا داشته باشد، به چه معناست؟ آیا معنای زندگی از بیرون تعریف می‌شود؟ یا هرکسی باید به زندگی خود معنا بدهد؟ به چه معنا زندگی کسی می‌تواند بی‌معنا باشد؟ از جمله این پرسش‌ها است.

حسن مسعود، مدرس فلسفه در دانشگاه آلبرتا مدرس کارگاه خواهد بود و زمان آن 18 تا 20 به وقت محلی اعلام شده است.

سخنرانی حسن مسعود درباره تحلیل‌های مختلف از معنای زندگی و تصویرهای مختلف از زندگی، پرسش و پاسخ، گفت‌و‌گوی گروهی در گروه‌های 4 نفره و انتخاب نزدیک‌ترین تصویر از زندگی به نظر افراد و به اشتراک‌گذاری نظرات گروه‌های مختلف با یکدیگر از برنامه‌های کارگاه خواهد بود.

انجمن تسنیم متعلق به تمام ایرانیان مسلمان ساکن ادمونتون کانادا بوده و هدف آن زنده نگهداشتن فرهنگ ایرانی و اسلامی در چارچوب معارف قرآنی و تعالیم پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (ع) است.

این گروه فعالیت خود را به صورت غیر رسمی از سال ۲۰۰۶ با عنوان Edmonton Friends Gatherings آغاز کرده و از سال ۲۰۱۱ به طور رسمی با عنوان انجمن تسنیم(Iranian Islamic Cultural Society) به ثبت رسیده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد/.

captcha