جهاددانشگاهی کردستان مسئول کمیته دانشجویی دهه فجر استان شد
کد خبر: 3683550
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

جهاددانشگاهی کردستان مسئول کمیته دانشجویی دهه فجر استان شد

گروه اجتماعی: کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر طی حکمی برای چندمین سال پیاپی به جهاد دانشگاهی استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر برای چندمین سال پیاپی طی حکمی از سوی رئیس ستاددهه فجر انقلاب اسلامی به جهاددانشگاهی کردستان واگذار شد.
کمیته دانشجویان ستاد دهه فجر به منظور فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آیین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و آشناسازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
کمیته دانشجویی متشکل از جهاددانشگاهی، نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بسیج دانشجویی، معاونان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی – کاربردی، دانشگاه پیام نور و نمایندگان تشکل‌های اسلامی دانشجویان به عنوان است.
برنامه‌ریزی برای تشکیل ستادهای دانشگاهی به منظور فراهم سازی زمینه حضور دانشجویان، تشویق و ترغیب دانشجویان برای نقش آفرینی خودجوش در برپایی مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، انجام برنامه‌ریزی مناسب برای آشناسازی هرچه بیشتر دانشجویان، پاسخ‌گویی به شبهات و استفهامات در قالب برنامه‌های مؤثر و جذاب، توجه به راهکارهای ایجاد انگیزه و امید به آینده از وظایف این کمیته دانشجویی است.

captcha