مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر بررسی و پیگیری شود
کد خبر: 3683588
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
حیدری:

مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر بررسی و پیگیری شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بهزیستی لرستان کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحقق مطالبات رهبری در این راستا را نیازمند عزم جدی دستگاه‌ها دانست و ااظهارکرد: مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید به‌طور مستمر بررسی و پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی لرستان امروز شنبه، ۳۰ دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در تمام شهرستان‌های استان کمپ‌های غیرمجاز توسط بهزیستی شناسایی شده است به‌طوری‌که تاکنون ۳۱ کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در سطح استان لرستان شناسایی شده است.
وی افزود: قطعاً کمپ‌های غیرمجاز دیگری هم در سطح استان وجود دارد که در این راستا نیازمند ورود دادستانی و نیروی انتظامی جهت شناسایی آنها هستیم.
حیدری گفت: هزینه درمان معتادان مددجوی بهزیستی حداقل ۶۰۰ هزار تومان است اما اعتباراتی که امسال در راستای درمان اختصاص یافته است جوابگوی هزینه درمان نیست.
مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحقق مطالبات رهبری در این راستا را نیازمند عزم جدی دستگاه‌ها دانست و اضافه کرد: مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر باید به‌طور مستمر بررسی و پیگیری شود.

captcha