لزوم توجه به تامین مخارج خانواده‌ زندانیان موادمخدر
کد خبر: 3683614
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
سلاحورزی تاکیدکرد:

لزوم توجه به تامین مخارج خانواده‌ زندانیان موادمخدر

گروه اجتماعی: مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به تامین مخارج خانواده‌های زندانیان موادمخدر، اظهارکرد: اولین قربانی اعتیاد و زندانیان مواد مخدر خانواده آنها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، لیلا سلاحورزی، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، امروز شنبه، ۳۰دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر لرستان، اظهارکرد: خانواده معتادان و قاچاقچیان موادمخدر به عنوان اولین قربانیان این حوزه هستند.
وی به مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان موادمخدر و اعتیاد اشاره و خاطرنشان کرد: خانواده‌های مجرمان با مشکلات مالی و معیشتی زیادی مواجه هستند که باید چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل اندیشیده شود.
سلاحورزی اضافه کرد: با توجه به مصادره کلیه اموال قاچاقچیان، پیشنهاد می‌شود درصدی از اموال مصادره شده توسط قاچاقچیان جهت رفاه و تامین مخارج زنان و خانواده‌های زندانیان معتاد هزینه شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان افزود: تحقق این هدف نیازمند به مصوبه مجلس دارد که امیدواریم بتوان شاهد اجرایی شدن آن باشیم زیرا تامین هزینه‌های زندگی توسط خانواده‌های زندانیان موادمخدر و معتادان بسیار مشکل است.
وی ادامه داد: نمونه‌های بسیاری از خانواده‌های زندانیان معتاد و قاچاقچیان موادمخدر برای تامین مخارج و معاش زندگی خود به امور بانوان استانداری مراجعه می‌کنند.

captcha