معرفی شخصیت‌های انقلابی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد
کد خبر: 3683630
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

معرفی شخصیت‌های انقلابی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد

گروه فرهنگی: مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، از ویژه برنامه دیدار با خانواده شهدای انقلاب و معرفی شخصیت‌های انقلابی در کانون خبر داد.

ملیحه یزدان‌پناه، مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای کانون به مناسبت بهمن و دهه فجر تدارک دیده است که شامل برگزاری زنگ انقلاب در 12 بهمن‌ماه، عصر شعر و داستان فیروزه و خواندن دلنوشته در خصوص انقلاب، وطن و ایثار است.

وی ادامه داد: 13 بهمن‌ماه نیز اردویی هنری برای اعضای کارگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در آرامگاه فردوسی خواهیم داشت و برگزاری کارگاه تخصصی نقالی و پرده‎خوانی با موضوع انقلاب و نقاشی کشیدن افراد از روی آن‌ها از جمله این موارد است.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای انقلاب، مدافع حرم و دفاع مقدس توسط بنیاد شهید محله، اکران فیلم «پایان رویاها» و برگزاری کارگاه کاردستی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، از دیگر برنامه‌های کانون به شمار می‌رود.

معرفی شخصیت‌های انقلابی؛ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

یزدان‌پناه با بیان اینکه در مراکز کانون نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت، از معرفی روزهای بهمن برای کودکان و نوجوانان، شخصیت‌های انقلابی و برگزاری نمایشگاه کتاب انقلاب خبر داد.

بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی در نسل جوان

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی در نسل جوان، وحدت و همبستگی، انتقال حس خودباوری به نسل جوان و نوجوان است.

captcha