نشست مدیران مؤسسات قرآنی «شیروان و اسفراین» برپا شد
کد خبر: 3683632
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
از سوی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی؛

نشست مدیران مؤسسات قرآنی «شیروان و اسفراین» برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نشست مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت(ع) و خانه‌های قرآنی ـ مردمی شهرستان شیروان روز پنجشنبه، 28 دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت(ع) و خانه‌های قرآنی ـ مردمی شهرستان شیروان روز پنجشنبه، 28 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام عزیزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و استادی، نماینده اداره امور قرآنی استان در محل مؤسسه دارالقرآن بشارت برگزار شد.
در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط ایزانلو، رئیس هیئت مدیره اتحادیه که کارشناس قرآنی این شهرستان نیز است، ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور در این جلسه در خصوص دستور کار جلسه مطالبی ارائه شد.
در ادامه جلسه حجت‌الاسلام عزیزی با بیان نقش مؤسسات و تأثیر آنها بر رفتار و فرهنگ عمومی مردم از مدیران درخواست کرد که جهت پررنگ کردن و پرشور برگزار کردن فعالیت‌های قرآنی تلاش شود.
در ادامه، شکرانی، مدیر‌عامل اتحادیه قرآنی در مورد قوانین تکلیفی مؤسسات و نحوه بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جهت پلمپ دفاتر، نکات لازم را بیان کرد.
سپس با توجه به آئین‌نامه تشکیل انجمن خیرین قرآنی از مدیران درخواست شد که خیرانی را که می‌شناسند و مورد تأیید هستند، طی فرم‌هایی که تهیه شده، به اتحادیه معرفی کنند.
در پایان این جلسه، اعضاء مدیران نقطه نظرات و پیشنهادات را مطرح کردند و درخواست سرکشی بیشتر از مؤسسات و خانه‌های قرآنی را از کارشناس و رئیس اداره تبلیغات شهرستان داشتند.

نشست مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن وعترت و خانه‌های قرآنی شهرستان اسفراین 
همچنین نشست دیگری با مدیران مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن وعترت و خانه‌های قرآنی شهرستان اسفراین روز چهارشنبه، 27 دی‌ماه در محل دفتر رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

پس از قرائت قرآن، حجت‌الاسلام بداریه سخنانی را در خصوص نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه مطرح کرد و در ادامه جلسه نیز مدیرعامل اتحادیه و رئیس اداره امور قرآنی استان سخنانی را در رابطه با موضوع جلسه بیان کرد.

سپس کارشناس قرآن شهرستان اسفراین، درخصوص ابلاغیه‌های جدید سازمان و برنامه‌های دهه مبارک فجر مطالبی را به اطلاع حاضران در جلسه رساندند و سپس تک تک اعضاء حاضر در جلسه درخواست‌ها ونظرات خود را کتبی و شفاهی بیان کردند.

نشست مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان شیروان برپا شد

نشست مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان شیروان برپا شد

نشست مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان شیروان و اسفراین برپا شد

captcha