سالم‌ترین شیوه رسیدن به اقتصاد اسلامی توسعه تعاونی‌هاست
کد خبر: 3683636
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

سالم‌ترین شیوه رسیدن به اقتصاد اسلامی توسعه تعاونی‌هاست

گروه اجتماعی: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه بخش تعاون را بیشتر به مردم معرفی کنند، افزود: سالم‌ترین شیوه رسیدن به اقتصاد اسلامی، توسعه تعاونی‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، برهان صلواتی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان امروز، 30 دی ماه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: جامعه فرهنگی استان کردستان دارای ظرفیت‌های پتانسیل‌های متنوعی بسیاری بوده است که می‌توان بیشتر از آن بهره برد.
وی با اشاره به شکل گیری جامعه ایده ال افزود: جامعه زمانی فرهنگ یافته و ایده‌ال می‌شود که مدیران دولت آگاه‌ساز بوده و با مردم رو راست باشند که در این بخش اصحاب رسانه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان عنوان کرد: نگاه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفاه حال مردم و آسایش هرچه بیشتر مردم است.
وی با اشاره به اینکه آفت اصلی حاشیه‌نشینی و فساد اجتماعی مهاجرت روستاییان به شهرهاست، گفت: در راستای کاهش مهاجرت روستاییان باید اشتغالزایی در روستاها اولویت کار مسئولان استان باشد.
صلواتی بیان کرد: در حال حاضر روستاهای استان این نیاز را دارند تا در کنار عمران و آبادانی روستاها اشتغالزایی را در دستور کار خود قرار دهند.
وی در ادامه اعلام کرد: هر شهرستان که به تعداد 50 هنرمند و خبرنگار داشته باشد، مشروط به اینکه مسکن و شهرسازی و فرمانداری زمین آن را تأمین کند، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای تشکیل تعاونی مسکن آمادگی خود را اعلام می‌کند.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه بخش تعاون را بیشتر به مردم معرفی کنند، افزود: سالم ترین شیوه رسیدن به اقتصاد اسلامی، توسعه تعاونی است.
وی یادآور شد: تعاونی بهترین راه برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و ساماندهی معیشت مردم است، تعاونی یعنی هم‌افزایی مالی و توانمندی یکدیگر است.

captcha