جهاد دانشگاهی درصدد انجام مسئولیت‌های ملی است
کد خبر: 3683728
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

جهاد دانشگاهی درصدد انجام مسئولیت‌های ملی است

گروه فرهنگی: معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به دنبال انجام مسوولیت های ملی است، گفت: نیروهای موجود در معاونت های پژوهشی باید برای اجرای پروژه ها، توانایی شبکه سازی داشته باشند و این موضوع باید به ویژه در حوزه علوم انسانی انجام بگیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، محمدرضا پورعابدی در نشست مشترک با رییس، معاونان و مدیران پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در این واحد انجام گرفته است و جمع همدلانه ای را در آن شاهد هستیم، اظهار کرد: نمی‌توان جهاد دانشگاهی را در یک حوزه خاص نگاه کرد؛ تمام حوزه‌های کاری جهاد دانشگاهی متناسب با هم در حال فعالیت هستند.
وی افزود: در قسمت‌های مختلف، فرصت‌هایی وجود دارد که باید از این فرصت‌ها کمال استفاده را برد.
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، نیروی انسانی است، ادامه داد: در حوزه پژوهش در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، زمینه‌های خوبی انتخاب شده و فعالیت‌های مناسبی در حال انجام است.
پورعابدی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در جهاد دانشگاهی اضافه کرد: تمام فعالیت‌هایی که در جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، حتی اگر در حوزه پژوهش و آموزش باشد، به عنوان فعالیت فرهنگی به حساب می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: اینکه جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از اساتید برجسته دانشگاه‌ها به عنوان مشاور بهره گرفته است، فعالیت بسیار ارزشمندی است و می‌توان از این موضوع در سراسر کشور استفاده کرد.
معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به دنبال انجام مسوولیت‌های ملی است، گفت: نیروهای موجود در معاونت‌های پژوهشی باید برای اجرای پروژه ها، توانایی شبکه سازی داشته باشند و این موضوع باید به ویژه در حوزه علوم انسانی انجام بگیرد.

جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، حرکت نویی را آغاز کرده است


همچنین در این نشست محمود مراثی، رییس جهاد واحد اصفهان ضمن خیرمقدم به معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در چند سال گذشته، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، حرکت نویی را آغاز کرده و این حرکت نو و فعالیت‌های اساسی که در حال انجام است، نیاز به حمایت و توجه بیش از پیش دارد.
وی افزود: در تمام حوزه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی فعالیت‌های بسیار مناسبی انجام گرفته است و نسبت به سال‌های قبل رشد ملموسی در تمام این حوزه‌ها احساس می‌شود که شاهد آن هستیم.
وی افزود: در حال حاضر در حوزه فضای کالبدی در مضیقه قرار داریم و به همین تصمیم گرفته‌ایم تا در این حوزه فعالیت‌هایی را انجام دهیم؛ در این راستا نیازمند حمایت مادی، معنوی و فکری دفتر مرکزی هستیم تا بتوانیم با حل این مساله، بهتر، پویاتر و مناسب‌تر در خدمت مردم و اعضای جهاد دانشگاهی باشیم.

captcha