شخصیت و راه امام خمینی(ره) در برنامه های دهه فجر تبیین شود
کد خبر: 3683738
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
موسوی تاکید کرد:

شخصیت و راه امام خمینی(ره) در برنامه های دهه فجر تبیین شود

گروه اجتماعی: امام جمعه سلماس گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی در خصوص تبیین شخصیت ، منش و راه امام(ره) در برنامه های دهه فجر تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز30 دی حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي مراسمات دهه فجر که با حضور روسائ ادارات این شهرستان در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد، با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر به همه مردم ایران، گفت: آمریکا، اسرائیل، آل سعود، منافقین، سلطنت طلبان و سایر دشمنان همواره کشور و مردم ایران را مورد هدف قرار داده اند، امسال نیز فتنه معیشتی و اقتصادی را تدارک دیده بودند که بحمد الله با هوشیاری و حضور به موقع مردم ناکام ماند.

موسوی افزود: وظیفه همه ما خدمت به مردم است و دهه فجر نیز فرصتی است که دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو نماییم و رسانه ها نیز باید در این زمینه بیش از پیش فعال باشند.

امام جمعه سلماس اظهار کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان تخریب و تحریف امام(ره) و راه امام است و بر همین اساس باید در برنامه های دهه فجر در خصوص تبیین شخصیت و منش و راه امام(ره) تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه نیز افزود: مسئولین محترم در برگزاری برنامه های دهه فجر حتما شئونات و ارزش های ایام فاطمیه را حفظ کنند و در نحوه تزیین ساختمان های اداری دقت لازم را داشته باشند.

جواد جبارزاده سرپرست فرمانداری سلماس نیز در این جلسه اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

وی بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبي براي معرفي و ارائه دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در طول 39 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است و مسئولین ادارات باید در زمینه تبیین عملکرد و خدمات دهی نظام به مردم حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

جبارزاده تاکید کرد: یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب بهره گیری از برنامه های فرهنگی است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در راستای کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر توجه داشته باشند.

captcha