برگزاری دوره «تربیت مربی قرآنی مهد کودک» در سنندج
کد خبر: 3683742
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

برگزاری دوره «تربیت مربی قرآنی مهد کودک» در سنندج

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده دارالقرآن خانه کارگر در کردستان از شرکت ٣٥ نفر داوطلب آزاد خواهر در دوره «تربیت مربی قرآنی مهد کودک و پیش دبستانی» زیر نظر دارالقرآن خانه کارگر در مجتمع فجر سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی کردستان، فرانک تحصری، نماینده دارالقرآن خانه کارگر در کردستان اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه کودکان مهدکودک و پیش دبستانی ٣ تا ١٢ سال از٢٦ تا ٢٩ دی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
وی با بیان اینکه ٣٥ خواهر به صورت داوطلب آزاد در این دوره شرکت کردند، افزود: این دوره با هدف تربیت اساتید متخصص قرآنی به مدت ٣٠ ساعت و به‌صورت دوره‌های فشرده و نیمه فشرده در سه بخش علوم قرآنی، خلاقیت و روانشناسی برگزار شد.
تحصری با بیان اینکه این دوره آموزشی زیر نظر فاطمه نقره پوش از مربیان دارالقرآن خانه کارگر برگزار شد، بیان کرد: در بخش علوم قرآنی شرکت‌کنندگان با نحوه تدریس به‌صورت قصه و نمایش، کدگذاری همراه با بازی آشنا شده و در بخش خلاقیت مواردی چون اوریگامی(هنر کاغذ و تا)، کاردستی، کلاژ با تکه‌های پارچه و گریم کودک آموزش می‌بینند.
نماینده دارالقرآن خانه کارگر در کردستان بیان کرد: در بخش روانشناسی با برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات کنترل خشم، حقوق والدین و کودک، مهارت‌های فردی و اجتماعی نکاتی همچون نحوه ارتباط با کودک، روانشناسی کودک و مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.
وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی بعد از کسب نمره قبولی به مدت ٧٢ ساعت در آزمون کارورزی مدارس شرکت می‌کنند.

captcha