برنامه پنجمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای گسترش فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3683950
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

برنامه پنجمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای گسترش فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ در پنجمین نشست هم اندیشی شورای گسترش فرهنگ قرآنی که چهارم بهمن‌ماه در استان فارس برگزار می‌شود، پنج موضوع در دستور بررسی اعضا قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پنجمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای گسترش فرهنگ قرآنی استان‌ها با دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه و به میزبانی استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.
بر همین اساس در این جلسه انتظارات ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن از شورای استان‌ها تبیین می‌شود. همچنین نمایندگان نشست در مجمع و کمیسیون‌های سه‌گانه انتخاب می‌شوند، ضمن اینکه آیین‌نامه مربوط به این موضوع نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اعتبارات قرآنی سال‌های 95، 96 و97 استان‌ها و اقدامات صورت گرفته در این راستا از جمله دیگر مواردی است که در این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

برنامه پنجمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای گسترش فرهنگ قرآنی
پیگیری رفع موانع تکمیل سند استانی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها و نیز بررسی وضعیت پیشرفت اجرای نشست چهارم از دیگر دستور جلسات این جلسه است.
این جلسه یک روزه روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه در دفتر امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، سومین و چهارمین نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای گسترش فرهنگ قرآنی خردادماه و مهرماه امسال به میزبانی استان‌های لرستان و البرز برگزار شد. این نشست‌ها به صورت هر سه ماه یک بار برپا می‌شود.

captcha