آیین مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3684107
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
نجفی خبر داد:

آیین مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

آیین مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدا چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود گروه جهاد و حماسه: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: محوری‌ترین برنامه پیش‌بینی‌شده در دهه فجر امسال برگزاری آیین مهمانی لاله‌ها در تاریخ 19 بهمن‌ماه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از فارس، فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این اداره کل 85 عنوان برنامه برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه محوری‌ترین برنامه پیش‌بینی‌شده در دهه فجر امسال برگزاری آیین مهمانی لاله‌ها در تاریخ 19 بهمن‌ماه است، افزود: این آیین رأس ساعت 15:30 در کلیه قبور شهدا در سراسر چهارمحال و بختیاری با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در دهه فجر امسال حضور نونهالان با برنامه‌های ویژه در گلزار شهدا پررنگ خواهد بود.
نجفی بابیان اینکه هرسال برگزاری یادواره‌های شهدای انقلاب در شهرستان‌های 9 گانه چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدای انقلاب و بعدازآن در سطح استان در ایام دهه فجر انجام می‌شود.

captcha