ویرایش نیمی از اقدامات دستگاه‌ها در طرح ملی حفظ قرآن
کد خبر: 3684190
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
در جلسه کارشناسان ستاد راهبری طرح ملی حفظ صورت گرفت؛

ویرایش نیمی از اقدامات دستگاه‌ها در طرح ملی حفظ قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: نایب رئیس ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم با اشاره به برگزاری جلسه کارشناسان این ستاد از ویرایش نیمی از اقدامات ذیل راهبردها که برای دستگاه‌ها تعریف شده است، خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، نایب رئیس ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری جلسه کارشناسان ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن طی روز گذشته اول بهمن‌ماه،‌ گفت: با توجه به راهبردهایی که در طرح ملی حفظ قرآن پیش بینی شده، در ذیل هر کدام از این راهبردها اقداماتی متناسب با چارچوب، ساختار و فعالیت هر کدام از سازمان‌هایی که در اجرای طرح دخیل هستند، در نظر گرفته شده است. بر همین اساس برگزاری جلسات کارشناسی برای بررسی اقدامات در این سطح از قبل در طرح پیش‌بینی شده بود.
وی افزود: بعد از فعالیت ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن قرار شد، مروری بر راهبردها و اقدامات صورت بگیرد و ناظر به هر کدام از این اقدامات شناسنامه‌ای تهیه شود تا دستگاه‌هایی که در هر کدام از این اقدامات متولی کار هستند و دستگاه‌هایی که به عنوان معین باید آنها را همراهی کنند، پیش‌بینی شود.
حسینی اظهار کرد: همکاران ما در دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن در طول هفته گذشته جلسات کارشناسی را به صورت داخلی با دستگاه‌هایی که در این طرح عضو هستند، داشته‌اند. با توجه به اینکه در این جلسات ویرایش‌هایی صورت گرفته بود، امیدوار بودیم در جلسه کارشناسی مرور این مباحث به اتمام برسد، اما با این وجود تنها نیمی از مباحث مورد پردازش قرار گرفت.

ویرایش نیمی از اقدامات دستگاه‌ها در طرح ملی حفظ قرآن
نایب رئیس ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن خاطرنشان کرد: بر همین اساس قرار شد، هفته آینده نشست یک روزه‌ای در شهر مقدس قم در همین رابطه برگزار شود تا در آن با تمرکز بیشتری عناوین راهبردها و اقدامات مورد بررسی قرار گیرد و در قدم بعدی شناسنامه‌های مربوط به هر کدام از عناوین را بتوانیم شناسایی کنیم.
وی درباره مواردی که در این جلسه بر تغییر آنها اشاره شده است، گفت: ویرایش‌هایی صورت گرفت که بعد از اتمام مباحث کلی، نتایج آن در نشست خبری از سوی رئیس ستاد اعلام خواهد شد.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: اتمام بررسی راهبردها و اقدامات تسریع در رسیدگی بیشتر به طرح ملی حفظ قرآن را به دنبال خواهد داشت.

captcha