روابط عمومی ها به شبهات و فرافکنی ها علیه دولت پاسخ دهند
کد خبر: 3684213
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

روابط عمومی ها به شبهات و فرافکنی ها علیه دولت پاسخ دهند

گروه اجتماعی: مسئول کمیته نهادهای ستاد دهه فجر آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در برنامه های خود به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با ارائه عملکرد دولت ضمن پاسخگویی به شبهات و فرافکنی ها، در جامعه امید آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی امروز 2 دی حسام شیرازه محبت مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن باید سعی شود تا برنامه های دهه فجر امسال تاثیرگذار بوده و در تبیین اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی موثر باشند.

مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از تاثیر گذارترین حوادث در تاریخ معاصر دنیا به شمار می رود که باید این اهمیت در برنامه های دهه فجر امسال ارائه شود.

 شیرازه محبت با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: در برنامه های دهه فجر دستگاه های اجرایی به گونه ای برنامه ریزی کنند که شان این ایام حفظ شود.

وی اظهار کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان زیادی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده اند که این رشادت ها را باید با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر به جوانان این دوره بازگو کنیم.

مسئول کمیته نهادها و سازمان های ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی در ادامه بر حضور پرشور کارکنان دولت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ریز برنامه های این دهه در روزهای نزدیک به دهه مبارک فجر در اختیار رسانه ها قرار می گیرد، گفت: برگزاری آیین های افتتاح و کلنگ زنی طرح های اقتصادی و عمرانی، برگزاری نشست های مطبوعاتی مدیران ادارات، حضور مدیران ارشد استان در مدارس و دانشگاه ها، آیین زنگ انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام از جمله برنامه هایی است که برای این دهه در نظر گرفته ایم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی افزود: در این جلسه اعضای این کمیته طرح های خود را در خصوص برگزاری باشکوه جشن ها و برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر امسال بیان کردند.

پاسخ به شبهات و فرافکنی ها علیه دولت ، ایجاد امید آفرینی در جامعه ، حضور فعال در فضای مجازی ، ثبت و مستند سازی عملکرد، توجه و نگاه ویژه به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در برنامه های دهه فجر از جمله مباحث مطرح شده در اینم جلسه بود.

در پایان این جلسه احکام اعضای کمیته نهاد ها و سازمان های دهه فجر آذربایجان غربی اهدا شد.

 

 

captcha