افزایش اعتبارات چهارمحال و بختیاری در بودجه سال 97
کد خبر: 3684529
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
عباسی بیان کرد:

افزایش اعتبارات چهارمحال و بختیاری در بودجه سال 97

گروه اجتماعی: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات استان در بودجه سال آینده افزایش پیداکرده است و امید است با ارتقا این اعتبارات ایجاد اشتغال رشد مناسب و مطلوبی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از فارس، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با معاون سازمان برنامه‌وبودجه کشور، اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام‌شده در استان افزایش تعامل بانک‌های عامل در جهت پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در بخش‌های روستایی و عشایری است.
وی با اشاره به اینکه اعتبارات چهارمحال و بختیاری در بودجه سال آینده افزایش پیداکرده است، افزود: امید است با ارتقا اعتبارات استان ایجاد اشتغال رشد مناسب و مطلوبی داشته باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری به تبادل‌نظرهای کارشناسی در جهت توسعه طرح‌های کشاورزی اشاره و بیان کرد: این طرح‌های کشاورزی درزمینهٔ کشت گیاهان دارویی، کشت باغات در اراضی شیب‌دار و... هستند.
عباسی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری استانی با پیشینه تاریخی بسیار است و مشاهیر و بزرگان زیادی در این استان زندگی کرده‌اند.
وی عنوان کرد: لازم است اعتبارات موردنیاز برای ساخت مجموعه تلویزیونی با موضوع زندگی شهید علی مردان خان بختیاری در شبکه استانی جهان‌بین پیش‌بینی شود.

captcha