سرکشی از برنامه‌های قرآنی روستای موسی‌آباد شهرستان کیار
کد خبر: 3684864
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
قدیر دخت خبر داد:

سرکشی از برنامه‌های قرآنی روستای موسی‌آباد شهرستان کیار

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از سرکشی به برنامه‌های قرآنی خواهران روستای موسی‌آباد خبر داد.

نوید قدیر دخت،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر افزود: خواهران روستای موسی‌آباد روزهای دوشنبه و چهارشنبه با حضور در جلسات خانگی قرآن کریم در منزل خانم پروین رضایی، مربی قرآن و مداح اهل‌بیت، خود را به نور قرآن متبرک می‌سازند.
قدیر دخت گفت: در این نشست که کارشناس سابق قرآنی اداره تبلیغات شهرستان کیار هم حضور داشت ایشان پیشنهاد داد که جلسات قرآنی که دو روز در هفته در این روستا برگزار می‌شود یک روز از آن را به‌صورت چرخشی با تمایل خود خواهران در منازل اعضای جلسه برگزار شود تا بقیه اعضا هم از برکت قرائت قرآن در منازلشان بی‌بهره نمانند.
وی ادامه داد: چنانچه مسئولین و مربیان کلاس‌های قرآنی در سراسر شهرستان که در قالب خانه قرآن و موسسه قرآنی هم نباشند و به‌صورت خودجوش برنامه‌های قرآنی اجرا می‌کنند درصورتی‌که این اداره را در جریان بگذارند ما موظفیم از کلاسشان سرکشی کنیم و ازنظر آموزشی آنان را موردحمایت قرار دهیم.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار خاطرنشان کرد: این نشست 3 بهمن ۹۶ با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات شهرستان کیار و کارشناس قرآنی سابق این اداره برگزار شد.

captcha