حضرت زینب(س) بهترین الگوی زنان در سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 3684873
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

حضرت زینب(س) بهترین الگوی زنان در سبک زندگی اسلامی است

گروه اجتماعی: کرم بیجاری با بیان اینکه حضرت زینب(س) بهترین الگوی زنان در سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: لازم است مادران و همسران جامعه امروز با تاسی از این بانوی بزرگوار، امور زندگی خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، مینا کرم بیجاری، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس استان گیلان امروز، 3 بهمن در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران استان، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: بصیرت، اطاعت از ولایت، تکلیف‌پذیری، صبر، ایثار و فداکاری از مهم‌‌ترین ویژگی‌ها و خصائص حضرت زینب کبری(س) است.

وی با اشاره به اینکه اگر نقش تبیین‌گر حضرت زینب(س) نبود نقشه دشمنان پس از واقعه عاشورا عملیاتی می‌شد، تاکید کرد: امروز اگر واقعه کربلا توانسته قلوب متعددی را به خود جلب کرد به دلیل نقش اثرگذار حضرت زینب(س) است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان ادامه داد: امروز نیز باید سیره و مشیء حضرت زینب(س) را در دستور کار قرار دهیم و با تاسی از این گفتمان در مقابل جریان‌های داخلی و خارجی دشمن ایستادگی و راه امام و شهدا را حفظ کنیم.

کرم‌بیجاری با بیان اینکه حضرت زینب(س) بهترین الگوی زنان در سبک زندگی اسلامی است، خاطرنشان کرد: این روزها بحث سبک زندگی و چگونگی تدوین آن از مباحث اصلی و روز جامعه اسلامی است. بنابراین لازم است مادران و همسران جامعه امروز با تاسی از این بانوی بزرگوار، امور زندگی خود را ادامه دهند.

captcha