انقلاب اسلامی توفنده و بالنده در حال حرکت است
کد خبر: 3684900
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۳
رضوانی:

انقلاب اسلامی توفنده و بالنده در حال حرکت است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: انقلاب اسلامی توفنده و بالنده در حال حرکت است، ما باید مردم را به جمهوری اسلامی دلگرم کنیم، زیرا بالاترین خیانت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کردن مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان دیروز سه‌شنبه، 3 بهمن در جلسه شورای اداری با دستور کار برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر گفت: خدا را شاکر هستیم که حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، انقلابی که با زیر پا گذاشتن استکبار جهانی یکی از کشورهای مطرح در جهان اسلام شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی توفنده و بالنده در حال حرکت است، ما باید مردم را به جمهوری اسلامی دلگرم کنیم، زیرا بالاترین خیانت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کردن مردم است.
حجت‌الاسلام رضوانی با بیان اینکه بهترین مبارزه با طاغوت خدمت به مردم است، تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت این انقلاب و مردم است بر همین اساس با تمام توان و ظرفیت در شهرستان منوجان سالگرد شکوهمندی برای انقلاب برپا می‌کنیم.
مهدی شهسواری، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار منوجان نیز در این در جلسه با بیان اینکه در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دهه فجر تولد دوباره اسلام و مبارزه با استکبار جهانی است.
وی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری دولت آمریکا تلاش خود را انجام داد تا سد راه انقلاب اسلامی شود، اما حضور به‌موقع امام راحل و هوشیاری مردم در آن دوران موجب تقویت نظام و خنثی کردن نقشه‌های آمریکا شد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار منوجان با بیان اینکه مردمی بودن مراسم‌های دهه فجر باید از کارهای اصلی ستاد دهه فجر شهرستان باشد، ادامه داد: هر جا مردم حضور داشته باشند، موفقیت در نظام بیشتر است، همچنین وفاق و همدلی در میان مردم و مرجعیت موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
شهسواری اظهارکرد کرد: دولت تدبیر و امید خارج از هرگونه کار سیاسی، سیاست‌های اصلی نظام و انقلاب را در راستای پیروزی همیشگی انقلاب علیه استکبار اجرا می‌کند.
حجت‌الاسلام مجید پوراسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان منوجان نیز با بیان اینکه دهه فجر جشن شکرگزاری از نعمت‌های انقلاب است، گفت: دهه فجر روز جشن استقلال کشور است، زیرا نخستین دستاورد اسلام و بالاترین عزت برای مردم ایران همین استقلال است.
وی بهترین شکرگزاری برای نعمت نظام و انقلاب اسلامی را خدمت خالصانه به مردم ذکر و تصریح کرد: اکنون در حال ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم، آنچه این انقلاب را در برابر تمام فتنه‌‌ها مصون نگه می‌دارد، خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.

captcha