«اشنوگل» با 250 میلیون تومان به اکران اصلی خود پایان داد
کد خبر: 3685434
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
ابراهیم اصغری:

«اشنوگل» با 250 میلیون تومان به اکران اصلی خود پایان داد

گروه هنر: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اشنوگل» گفت: اکران اصلی این فیلم در تهران و شهرستانها با 250 میلیون تومان به کار خود پایان داد، البته اکران آن به شکل کاملاً محدود در چند سالن ادامه دارد.

«اشنوگل» با 250 میلیون تومان به اکران اصلی خود پایان داد!

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «اشنوگل» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره میزان فروش این فیلم دفاع مقدسی اظهار کرد: اکران اصلی «اشنوگل» در تهران و شهرستانها تقریبا به پایان رسیده و تنها 2 سالن در تهران و 7 سالن در شهرستانها نمایش فیلم را ادامه می‌دهند. این فیلم سینمایی توانست در مدت یک ماهه نمایش 250 میلیون تومان فروش کند!

وی افزود: این میزان فروش به هیچ وجه در حد و انتظار ما نبود، ولی متاسفانه شرایطی که بر اکران حاکم است، چنین موقعیتی را برای ما فراهم آورده است، به ویژه که در ابتدای اکران عمومی فیلم در تهران، سالن نمایش به حد کافی در اختیارمان قرار نگرفت.

اصغری ادامه داد: ما برای دیده شدن فیلم تنها رویکرد مادی را مد نظر قرار نداده‌ایم و به زودی همزمان با آغاز دهه فجر این فیلم در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی به نمایش در خواهد آمد تا بتوان فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس را در جامعه فرهنگی تبلیغ کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم تا چند سال دیگر سینما دفاع مقدس به کلی نابود نشود باید از آنها حمایت جدی‌تر بکنیم، چون شرایط اکران باعث شده دیگر کمتر سرمایه گذاری به خود اجازه دهد در این قبیل موضوعات ورود کند. این وضعیت نیز به نظرم به هیچ وجه مطلوب نبوده و می‌تواند، سینمای ما را هر چه بیشتر به سمت کارهای گیشه پسند هدایت کند.

captcha