برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی از سوی مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3685615
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به‌مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی از سوی مؤسسه بین‌الحرمین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: هفتمین دوره مسابقات ورزشی در فضای مجازی به‌مناسبت دهه فجر در شاهرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی در فضای مجازی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شاهرود خبر داد.
ابراهیمی گفت: به‌مناسبت دهه فجر و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم و مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط در میان آنان در فضای مجازی، مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است.
ابراهیمی در ادامه افزود: در این مسابقات ورزشی که در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شده است بیش از هزار و دویست نفر شرکت کرده‌اند که تا کنون در سطح استان سمنان چنین استقبالی از برنامه ورزشی در فضای مجازی بی‌سابقه بوده است.
ابراهیمی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از اول بهمن‌ماه تا 12 همین ماه به دفتر اصلی مؤسسه به نشانی خیابان 22 بهمن مراجعه کنند.
ابراهیمی در پایان خاطرشنان کرد: این مسابقات ورزشی به‌مناسبت دهه فجر و از جمعه 13 بهمن تا 22 بهمن‌ماه در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین و شعبه‌های آن در سطح شهرستان شاهرود و در فضای مجازی برگزار می‌شود و در پایان آن نیز به 22 نفر از برگزیدگان آن جوایز اهداء خواهد شد.

مریم علئی

captcha