اعلام اسامی مساجد و قاریان طرح «لیال عشر»
کد خبر: 3685671
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

اعلام اسامی مساجد و قاریان طرح «لیال عشر»

گروه جلسات و محافل: اسامی قاریان و مساجد برگزارکننده طرح «لیال عشر» در شهر تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت فرهنگ‌سرای قرآن و با مشارکت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران، طرح «لیال عشر» با محوریت برپایی محفل انس با قرآن در مساجد یکی از مناطق شهر تهران همزمان با ایام دهه فجر برگزار می‌شود.
براساس این گزارش نخستین محفل قرآنی از 12 بهمن‌ماه آغاز و تا 19 همین ماه با تلاوت قاریان بین‌المللی و برجسته کشور ادامه خواهد داشت.
نخستین محفل در 12 بهمن‌ماه در مسجد فاطمیه با تلاوت مهدی عادلی و وحید خزایی و اجرای گروه تواشیح طه و دومین محفل نیز همان روز در مسجد امام خمینی(ره) با تلاوت سعید پرویزی و مجتبی محمدبیگی و گروه تواشیح ضحی همراه است.
همچنین محافل دیگری نیز 14 بهمن‌ماه در مسجد حجتیه با قرائت حسین رستمی و سیدمحمد کرمانی و اجرای گروه تواشیح شمس و همچنین محفل دیگری نیز همان روز در مسجد النبی(ص) با تلاوت هادی موحدامین و محسن قاسمی و گروه تواشیح نورالمهدی برگزار می‌شود.
محفل معنوی دیگری نیز 15 بهمن‌ماه در مسجد پیامبر اعظم(ع) با تلاوت احمدی‌وفا و سعید ملکی و گروه تواشیح نور برگزار می‌شود. همچنین محفل قرآنی دهه فجر نیز 16 بهمن‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با تلاوت سعید پرویزی و محمدتقی توران و گروه هدی و محفل دیگری نیز همان روز در مسجد جامع لویزان با اجرای محمدرضا پورزگری و حبیب صداقت و همچنین اجرای گروه تواشیح سبیل‌الرشاد همراه است.
کرسی تلاوت قرآنی نیز روز 17 بهمن‌ماه با اجرای مهدی عادلی و سیداحمد مقیمی و گروه تواشیح نجم‌الثاقب در مسجد امام علی(ع) و همچنین محفل دیگری نیز 19 بهمن‌ماه در مسجد شیخ صدوق با تلاوت محمدحسین سبزعلی و علیرضا نداف و اجرای گروه قدر برپا می‌شود.

گفتنی است، یک محفل دیگر نیز به لیست محافل افزوده خواهد شد که متعاقبا اعلام می‌شود.

 

تشریح جزئیات طرح «لیال عشر؛ 10 محفل، 10 مسجد» در شهر تهران

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حافظ ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۱۶
0
0
تا اونجاییکه یادمه مقام معظم رهبری جمله زیبا و معروف ((تربیت 10 ملیون حافظ قرآن تا 10 سال آینده)) را در مورد حافظان محترم بیان فرمودند که با این نادیده گرفتن ها توسط مسییولین بسی جای تاسف است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۰
0
0
حتی امسال هم در محفل افطاری رمضان بیت مقام عظمای ولایت هم خبری از حافظ و ترتیل نبود انوقت چه توقع از فرهنگسراهای شهرداری
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۳
0
0
لااقل حالا که از هیچ حافظی دعوت نکردید اقلا از قاریان بهتری می توانستید استفاده کنید
لنگرودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۵:۳۰
0
0
به قول یکی از حافظان بین المللی:

((اول شدن در مسابقات ایران پایان کار یک حافظ قران))
حداقل قاری ها رو یه محفل دعوت می کنند
captcha