برگزاری جشنواره تبلیغ مطهر
کد خبر: 3685754
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

برگزاری جشنواره تبلیغ مطهر

گروه معارف: کارشناس طرح و برنامه اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات خراسان رضوی از برگزاری جشنواره ویژه آثار برتر ادبی با موضوع صداقت در قالب های شعر، متن ادبی، ادبیات داستانی و نمایشی و... خبر داد.

حسین علی قهرمانی، کارشناس طرح و برنامه اداره کل فرهنگی ـ تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص فراخوان جشنواره تبلیغ مطهر اظهار کرد: جشنواره تبلیغ مطهر با محوریت دریافت آثار ادبی مبلغان و سایر فعالان فرهنگی با موضوع صداقت در جامعه برگزار خواهد شد.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین و گسترش موضوع صداقت در جامعه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی دانست و گفت:  شعر(کلاسیک و نو)، متن ادبی،نقد و نظر ادبی،خاطره نویسی،مقاله، ادبیات داستانی و نمایشی، نمایش‌نامه و فیلم‌نامه قالب‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند.
قهرمانی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در نیم دوم اسفندماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات خراسان رضوی برگزار می شود.
کارشناس طرح و برنامه دفتر تبلیغات خراسان رضوی با اشاره به اینکه محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد، ادامه داد: آثار قابل توجهی را دریافت کردیم و تا مهلت ارسال آثار تا 15 اسفند ماه خواهد بود. به نفرات برتر نیز جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.
وی گفت: متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی moavenatetabligh@gmail.com و یا به دبیرخانه به نشانی واقع در مشهد، چهارراه خسروی، بین آیت‌الله خزعلی 3 و 5 دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ارسال کنند.

captcha