جلسه برنامه ریزی مراسم 12 بهمن در شهرستان قاینات برگزار شد
کد خبر: 3685917
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

جلسه برنامه ریزی مراسم 12 بهمن در شهرستان قاینات برگزار شد

گروه اجتماعی: جلسه برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت 12 بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی قاین برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، روز گذشته هفتم بهمن‌ماه، حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین، در جلسه برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت 12 بهمن اظهار کرد: هرآنچه که ما داریم از انقلاب و نظام است و هستی ما به برکت وجود انقلاب است.
وی با بیان اینکه این ایام بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: عزت و سربلندی که امام خمینی به مردم هدیه کرد باعث شد امروز با اقتدار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها گام برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و تقارن آن با ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: در برنامه‌های دهه فجر به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که شان فاطمیه نیز رعایت شود و برنامه‌هایی ارائه شود که باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلام شود.
علیپور با اشاره به برنامه‌های روز 12 بهمن، افزود: درصبح روز 12 بهمن شورای اداری شهرستان دیداری با امام جمعه قاین خواهند داشت و سپس تمثال 5 شهید انقلاب شهرستان قاین در چهار راه شهدا گلباران خواهد شد.
وی از برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام جبل النور خبر داد وگفت: این مراسم نیز در روز 12 بهمن با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قاین به نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان در روز 14 بهمن اشاره کرد و افزود: این مراسم به صورت نمادین در دبیرستان فرزانگان قاین برگزار خواهد شد.
همچنین در این جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص چگونگی روند اجرای برنامه‌های روز 12 بهمن پرداختند.

جلسه برنامهریزی مراسم 12 بهمن در شهرستان قاینات برگزار شد

جلسه برنامهریزی مراسم 12 بهمن در شهرستان قاینات برگزار شد

 

captcha