ضرورت رعایت حرمت ایام فاطمیه در جشن‌های انقلاب
کد خبر: 3686306
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
حسینی تاکید کرد:

ضرورت رعایت حرمت ایام فاطمیه در جشن‌های انقلاب

گروه اجتماعی: امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به تقارن روزهای آغازین دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، تاکید کرد: مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر با ایام فاطمیه منافاتی ندارد اما باید حتما تلاش شود شئونات مربوط به ایام شهادت نیز در برنامه‌ها رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرم‌دره شامگاه دیروز یکشنبه 8 بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انفجاری از نور در عصر ظلمت و سكون و سكوت بود، كه لرزه بر بنيان طاغوت‌ها و ابرقدرت‌ها انداخت.
 
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و دهه فجر باید تجلی قیام امام حسین(ع) و ادامه راه کربلا و عاشورای آن حضرت باشد، تصریح کرد: نهضت امام حسین(ع) نهضت مبارزه با ظلم و استکبار است.
 
این مسئول با اشاره به توطئه همیشگی دشمنان علیه کشورمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی از همان روزهای اولیه از گزند دشمنی دشمنان در امان نبود و با توطئه‌های مختلفی مواجه بود اما در بسیاری از عرصه‌ها در سطح جهانی حرف برای گفت دارد.
 
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تقارن روزهای آغازین دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، تاکید کرد: مراسم گرامیداشت ایام دهه فجر با ایام شهادت منافاتی ندارد اما باید حتما تلاش شود شئونات مربوط به ایام شهادت نیز در برنامه‌ها رعایت شود.
 
پای‌مردی مردم نقشه‌های دشمنان علیه ایران را ناکام می‌گذارد
 
در ادامه این جلسه نیز حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه دشمنان برای متوقف کردن روند رو به رشد انقلاب در سال‌های اولیه اقدام به ترور شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب کردند، تاکید کرد: پس از اثرگذار نبودن ترورها دشمنان نسبت به تحمیل جنگ 8 ساله علیه کشورمان اقدام کردند
 
محمدی با اشاره به اینکه در راس هرم جنگ علیه کشورمان آمریکا قرار داشت که در پشت نقاب صدام چندین کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ شرکت کردند تا انقلاب را از پای در آورند، افزود: به برکت خون شهدا و پای‌مردی مردم تمام نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی در کشورمان ناکام ماندند.
captcha